20 Kasım 2010 Cumartesi

Afferdersin HAYAT

http://web.tiscali.it/edodainotti/paesaggi/L%27Anima.jpg
Affedersin hayat!
Bilemedim, başka anlattılar seni bana, hep iyi yönlerini söylediler senin 
Hep başkaydın benim için

Önce yürümeyi öğrendim, Sandım ki hep güven içinde aileme doğru yürüyeceğim
Oysa yürümek başka diyarlara da yürümeyi göze almakmış, kayboluşlara yelken açmakmış, bilemedim
Yavaş yavaş çıkardım kelimeleri ağzımdan İlk önce anne dedim
Konuşmak güzel sanırdım,hep böyle sevgiyle kalacak
Anne kelimesi ile başlayan konuşmam,bir gün birilerinin kalbini kıracak ne bilirdim
Konuşmaya başlamak o çocuk yüreğimle güzel kelimeler sarfetmekti oysa
Meğer konuşmak susmayı öğrenmek demekmiş
Zaman sözlerimin anlamlarını değiştirdi, aldı götürdü benden, bir şey diyemedim

Nasılda senle doluydu içim Ben seni yürekli bilirdim, kırmassın sanırdım kalbimi
Hep gülümseyecekti yüzüm, ağlamak nedir bilmeyecektim
Oysa sana gözlerimi açtığımda ilk ağlayışımla kalacak sanırdım gözyaşlarım
Meğer sen çok açık sözlüymüşsün, beni ağlatarak karşıladın, sen her şeyi anlattın, ben anlamadım.

Hep gülerek bakacaktım sana,gözlerim sevinçten yaşaracaktı sadece,doya doya yaşayacaktım seni ben,sıkıntı nedir olmayacaktı
Böyle anlatmışlardı bana,Umudum benimle kalacaktı hep,
senle çok şey başaracaktık biz.
Geceleri güzel dileklerle kapayacaktım gözlerimi.
İyiki varsın hayat seni seviyorum diyecektim sana,
Sen o şefkat kollarını bana açıp, iyi geceler diyecektin.

O deniz kıyısındaki hani o tam seninle oturduğumuz taşın orası, evet işte oraya hep sevinçlerimi haykırmak için gelecektim sana.
Bugün çok mutluyum, iyi ki varsın hayat diye haykıracaktım, kahkahalar atacaktık birlikte.
Bilirsin seninle gülmeyi çok severdim.
İlk sana anlatacaktım tüm sevinçlerimi, ilk üzüntülerimi paylaştığım gibi.

Olmadı, Yapamadım, Sen bana yanlış anlatıldın.
Ben seni hep başka anladım.
Sen hep açık sözlü oldun ben aldandım.
Sen hep merttin, Gözü kara. Ben seni taşıyamadım.

Affedersin izin istemedim gülerken senden.
Oysa bilemedin, Gülmelerim mutluluktan değil, acımı gizlemek içindi.

AFFEDERSİN HAYAT! Senle başladım senle bitiremedim.
Sana söz vermiştim tutamadım.
Senle dolu olacaktı içim hep, oysa sen benden çoktan gittin,
Sen canımı acıttın acı nedir bildim.

HAYAT AFFEDERSİN! BEN DE SENDEN GİTTİM. 
SENİ BEKLEYEMEDİM...
Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder