20 Kasım 2010 Cumartesi

Bekle Beni

Bekle Beni

http://www.paoloponi.com/immagini/EdAspettare.jpg

Bütün gün seninleydim içimde
Sonunda
Akşamı yolcu ettim yarına
Şimdi
Saat gecenin dördü
Senden bugün de bir haber yok
Yüreğim yine bin parçaya bölündü
Acım çok

Her şey
Bu saatlerde acımasız,
Çaresiz ve soğuk
Sonsuz karanlıklar içindeyim
Sana geleceğim diyorum
Bir gün mutlaka geleceğim
Yine böyle bir gecede
Apansız
Bekle beni
Anladım bu böyle olmayacak
Sensizlik,
Canıma tak etti artık !!!
Bu yüzden
Hasretimi içime gömüyorum
Aynalarda gördüğüm
Çirkinleşen yüzüme
Şimdiden veda ediyorum
Sana geleceğim diyorum
Bir gün mutlaka geleceğim
Yine böyle bir gecede
Apansız
Bekle beni
Sokaklarda
Kimsesiz
Sebepsiz azarlanmış,
Ayıplanmış, horlanmış
İnatla
İnsanca sevmek,
İnsanca yaşamak isteyen
Ürkek çocuklar gibiyim
DOĞRUSU,
Ben seni ölesiye seven
Delinin biriyim

Yalanım varsa,
Kör olayım
En derin mavi sularda boğulayım
Yanlışlarımı, eğrilerimi
Çöp bidonlarına attım

Şimdi kendimi doğruladım
Huzur içindeyim
Öfkelerimi,
Sevinçlere dönüştürdüm,
Sana geleceğim diyorum,
Bir gün mutlaka geleceğim.
Yine böyle bir gecede
Apansız
Yeni doğan bebekler gibi
http://www.babybix.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/BambinoLand_swaddle.jpg
Masum ve korkusuzBEKLE BENİ

Necdet GÖKNİL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder